Jeszcze przed wakacjami wśród uczestników projektu COwTBR, przeprowadziliśmy krótką sondę na jego temat. Rozmawialiśmy z właścicielami biur na temat tego co się im podoba, a co moglibyśmy poprawić? W zasadzie każdy zwracał uwagę na te same aspekty. Przede wszystkim ułatwienie rozmów z nowymi klientami i zwiększone poczucie bezpieczeństwa związane z kwestiami formalno-prawnymi. Nie było to dla nas zaskoczeniem, ponieważ od samego początku przyjmowaliśmy takie założenia, takie były główne cele które staramy się osiągać.
Hitem jednak okazał się wczorajszy telefon od Pani Kamili, z którą w czerwcu nie rozmawialiśmy.
Malutkie biuro rachunkowe prowadzone na wsi. Do najbliższego miasta powiatowego około 15 km. Właścicielka biura dowiedziała się, że znana w okolicy agencja ubezpieczeniowa chce zmienić biuro rachunkowe. Umówiła się na spotkanie, które nie do końca przebiegało po jej myśli. Na koniec rozmowy postanowiła wyjąć asa z rękawa.
„I jeszcze jedno – specjalizujemy się w obsłudze instytucji obowiązanych. W cenie obsługi księgowej i kadrowej ma Pan dostęp do Compliance Officera, który odpowie na pytania związane z AML i nie tylko. Pomaga też w kwestiach RODO itd…” (jak stwierdziła nie do końca znała zakres naszych usług więc nie mogła wymienić obszarów, które obsługujemy)
Klient dopytał czy te usługi są dodatkowo płatne?
„Jeśli potrzebuje Pan wyłącznie informacji to nie. Może Pan zadzwonić lub napisać maila – odpowiedzą bezpłatnie. Jeśli będzie Pan chciał, żeby przeprowadzili szkolenie lub napisali procedury – wtedy otrzyma Pan ofertę na usługi odpłatne”.
Ta rozmowa miała miejsce w sierpniu. Wczoraj 29.09.2022 Pani Kamila podpisała umowę z nowym klientem. Wraz z agencją ubezpieczeń przechodzi do niej od stycznia 2023, 3 z 8 osób współpracujących z agencją. Miesięczny przychód dla biura, nie mniej niż 1500 zł.
Radość i satysfakcja w głosie Pani Kamili – bezcenna.
Chcesz pozyskiwać klientów na COwTBR?
Zapraszamy do udziału w projekcie.